Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10495/10719
Título : Using Project Work to Help Students Understand How Individual Roles Benefit Cooperative Learning
Autor : Carvajal Zapata, Fredy Alejandro
Asesor : Echeverri Delgado, Sandra Milena
Palabras clave : Cooperative learning
English language learning
Project based learning
Aprendizaje basado en proyectos (ABP)
Aprendizaje cooperativo
Aprendizaje de la lengua inglesa
Fecha de publicación : 2016
Editorial : Universidad de Antioquia
Citación : Carvajal Zapata, F.A. (2016). Using Project Work to Help Students Understand How Individual Roles Benefit Cooperative Learning (Trabajo de Grado). Medellín, Universidad de Antioquia.
Abstract : This action research study was conducted in order to raise students’ awareness about how individual roles benefit cooperative learning. The data collection instruments used were: a teacher journal, two writing tasks and a peer and self-assessment. The studyrevealed that students’ commitment in the activities as well as the awareness about the importance in group working increased considerably through project work.
Programa Académico : Licenciatura en Lenguas Extranjeras
URI : http://hdl.handle.net/10495/10719
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Lenguas Extranjeras

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
CarvajalFredy_2016_HelpCooperativeLearning.pdfTrabajo de grado519,53 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons

 


Gestión de T.I. /Sistema de Bibliotecas / Universidad de Antioquia / Cl. 67 Nº 53 - 108 - Bloque 8 Conmutador: 219 51 51- 219 51 40 comunicacionessistemadebibliotecas@udea.edu.co Medellín - Colombia