Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10495/10835
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorPosada Roldán, Claudia-
dc.contributor.authorChavarría Upegui, Leidy Bibiana-
dc.date.accessioned2019-03-19T19:51:19Z-
dc.date.available2019-03-19T19:51:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChavarría Upegui, L.B. (2017). Implementing - DAP - Developmentally Appropriate Practices to Increase Second Grade Student Interaction In EFL Learning (Trabajo de Grado). Medellín, Universidad de Antioquia.es_ES
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10495/10835-
dc.description.abstractThe objective of this action research study was to explore Developmentally Appropriate Practices – DAP - to design, implement and analyze the impact of performing age-related activities with second grade students while fostering progress in interaction of FL learning. The participants were 44 public school students, aged 7 to 8 and their homeroom teacher. The process of implementation lasted 20 weeks, the data was gathered from surveys, checklists and observations. DAP actions allowed this research to gather qualitative and quantitative outcomes that were classified into three main categories: DAP impact on age-related activities, English interaction to promote language skills and the development of social skills.es_ES
dc.format.extent34es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isoenes_ES
dc.publisherUniversidad de Antioquiaes_ES
dc.type.hasversioninfo:eu-repo/semantics/acceptedVersiones_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.sourceinstname: Universidad de Antioquiaes_ES
dc.sourcereponame: Repositorio Institucional Universidad de Antioquiaes_ES
dc.subjectAction research in educationes_ES
dc.subjectAge-related activitieses_ES
dc.subjectDevelopmental stageses_ES
dc.subjectEnglish as a foreign language (EFL)es_ES
dc.subjectEnglish language learninges_ES
dc.subjectLanguage skillses_ES
dc.subjectSocial skillses_ES
dc.subjectActividades relacionadas con la edades_ES
dc.subjectAprendizaje del idioma ingléses_ES
dc.subjectEtapas del desarrolloes_ES
dc.subjectHabilidades lingüísticases_ES
dc.subjectHabilidades socialeses_ES
dc.subjectInglés como lengua extranjera (ILE)es_ES
dc.subjectInvestigación acción en educaciónes_ES
dc.titleImplementing - DAP - Developmentally Appropriate Practices to Increase Second Grade Student Interaction In EFL Learninges_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises_ES
dc.publisher.programLicenciatura en Lenguas Extranjerases_ES
dc.publisher.departamentEscuela de Idiomases_ES
Aparece en las colecciones: Licenciatura en Lenguas Extranjeras

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
ChavarriaLeidy_2017_PracticesStudentInteraction.pdf.pdfTrabajo de Grado466,93 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons

 


Gestión de T.I. /Sistema de Bibliotecas / Universidad de Antioquia / Cl. 67 Nº 53 - 108 - Bloque 8 Conmutador: 219 51 51- 219 51 40 comunicacionessistemadebibliotecas@udea.edu.co Medellín - Colombia