Search


Current filters:

Empezar una nueva Búsqueda
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Resultados 1-10 de 81.
Resultados por ítem:
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
2018To What Extent Does the Use of "Technological Strategies for Classroom Management" (TSCM) Lessen Third Graders' Disruptive Behaviors in an EFL Class?Mejía Agudelo, Juan Esteban
2018Ma plante : un outil pour l'apprentissage du FLEOrtega Ordóñez, Daniela del Pilar
2018Políticas para la gestión de colecciones y servicios del Centro de Documentación Archivo Códice Museo Universitario Universidad de AntioquiaCardona Hoyos, Jesús Francisco
2018Pasajes, paisajes y manuscritos: guía de fomento a la lectura Centro Educativo Yarumalito y Quebrada Larga corregimiento San Antonio de pradoGiraldo Betancur, Viviana
2018Diseño e implementación de las políticas y directrices para el Repositorio Institucional Digital Universidad Autónoma LatinoamericanaQuiroz Estrada, Juliana
2018Diseño de guía de actividades de promoción y animación a la lectura para la Biblioteca Carlos Gaviria DíazEscobar Restrepo, Sara
2018How can an English teacher adapt the lessons in order to meet the needs of students with different proficiency levels in class?Jaramillo Arroyave, Víctor Alexander
2018How does the implementation of critical reading strategies raise the levels of social awareness related to the current post-conflict period in students of 8th grade?Navarro Gutiérrez, Simón
2018Let's Play It! Improving First Graders' Oral and Listening Skills through Songs and VideosMedina Mira, Yeison Adrián
2018The Implementation of Montessori Method to Foster EFL Acquisition in Very Young Learners at a Private School in Medellín, Colombia.Ramírez Osorio, Ana María

 

Sistema de Descubrimiento


Gestión de T.I. /Sistema de Bibliotecas / Universidad de Antioquia / Cl. 67 Nº 53 - 108 - Bloque 8 Conmutador: 219 51 51- 219 51 40 comunicacionessistemadebibliotecas@udea.edu.co Medellín - Colombia