Escudo Universidad de Antioquia

Sistema de Bibliotecas

Universidad de Antioquia

Biblioteca Digital


Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10495/7549
Título : A criticism on demostration lessons in EFL teacher training
Autor : Gómez Jiménez, Luis Fernando
Palabras clave : English as a foreing language
Preservice teachers
Asociación Colombiana de Profesores de Inglés - ASOCOPI
Idiomas
Inglés - Enseñanza
Profesores de inglés
Fecha de publicación : 2000
Editorial : Asociación Colombiana de Profesores de Inglés
Citación : Gómez Jiménez, L. F. (2000). A Criticism on Demostration Lessons in EFL Teacher Training. HOW (Asociación Colombiana de Profesores de Inglés), 5(1), 68-71.
Abstract : The scene is set, the audience waits with bited breath, the minor actors giggle nervously and fidget uneasily, the star performer checks his props and takes a last look at his lines. A scene in a West End theatre? It might as well be, but when we identify the audience as a group of TEFL trainees, the minor actors as foreign student volunteers and the star performer...does anybody out there recognize himself? Is there much difference between the demonstration lesson and a theatrical performance, or is that where the similarity ends?
Grupo de INV. : Educación, Lenguaje y Cognición
URI : http://hdl.handle.net/10495/7549
ISSN : 1205927
Aparece en las colecciones: CIEP (Centro de Investigaciones Educativas y Pedagógicas)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
GomezLuis_2000_criticismdemonstrationlessons.pdfArtículo de Revista169,87 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons

 


Unidad de Gestión Tecnológica /Sistema de Bibliotecas / Universidad de Antioquia / Cl. 67 Nº 53 - 108 - Bloque 8 Conmutador: 219 51 51- 219 51 40 comunicacionessistemadebibliotecas@udea.edu.co Medellín - Colombia